تغییر کاربری زمین‌های واشرسازی اسدآباد

شهردار اسدآباد به تغییر کاربری زمین‌های واشر سازی شهر اسدآباد گفت: برای گسترش شهر و تعیین تکلیف زمین‌های بدون استفاده اشاره کرد.

به گزارش ایمنا، علیرضا فعله‌گری اظهار کرد: با تغییر کاربری زمین‌های واشر سازی شهر اسدآباد امکان استفاده از ظرفیت این منطقه در جهت تأمین مساکن ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد و کنترل قیمت مسکن نیز فراهم می‌آید.

وی تصریح کرد: در راستای تغییر کاربری زمین‌های واشر سازی حجمی در حدود ۵۰ هزار مترمکعب توسط شهرداری شهر طبق توافق با مالکان خاکبرداری و تسطیح انجام گرفته و آماده سازی شده است.

فعله گری با بیان اینکه طرح جامع شهر اسدآباد بعد از ۱۵ سال در دست بازنگری قرار داشته و در حال طی کردن مراحل پایانی است، گفت: بازگشایی و خروج از بن بست شهرک ۱۶ هزار نفری یادگار امام خمینی (ره) شهر اسدآباد با همکاری جهادکشاورزی و شورای شهر در راستای روان سازی بار ترافیک و رفاه حال شهروندان این شهرک انجام گرفت که این امر از نقش مؤثری در راستای پدافند غیرعامل در مواقع بحرانی در این شهرک برخوردار خواهد بود و نسبت به این امر کمک خواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه در سال جاری ۱۵ هزار تن آسفالت برای هسته مرکزی شهر اسدآباد توسط شهرداری ریخته شده است، خاطرنشان کرد: ورودی شهر از سمت سنقر و آجین که به میدان بار شهر ختم می‌شد، دارای وضعیت نامناسبی بود که با تملک و تخریب چهار مغازه ۶۰ متری معبر این منطقه نیز بازگشایی شد.

شهردار اسدآباد در بخش دیگری از افتتاح و بهره برداری ایستگاه دوم آتش نشانی این شهر در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: با کمک استانداری تأمین اعتبار این طرح برای تکمیل انجام گرفته و در دست اقدام قرار دارد.

وی با اشاره خرید نردبان هیدرولیکی ۱۴ متری برای آتش نشانی شهر برای کمک به خدمات رسانی به ساختمان‌های مرتفع در زمان سوانح افزود: آتش نشانی شهر اسدآباد فاقد نردبان هیدرولیک بود که با اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیون تومان بالاور تلسکوپی با ۱۴ متر ارتفاع پله برقی برای هر گونه آتش سوزی آپارتمان‌های مرتفع و ارائه خدمات در ارتفاعات خریداری شده است.

فعله گری یادآور شد: در حال حاضر شهرداری شهر اسدآباد بعد از مرکز استان نخستین شهری است که برای کمک به ساختمان‌های مرتفع در زمان سوانح دارای این نوع از تجهیزات (نردبان ۱۴ متری) است.

وی در رابطه با پروژه جاده سلامت و پیاده راه سلامت گفت: این پروژه یکی از جمله پروژه‌های مهم شهرداری شهر اسدآباد بوده که بخشی از کار قبلاً انجام گرفته بود و امسال نیز کار عمده این طرح آغاز شده و در دست اقدام قرار دارد.

منبع: ایسنا

کد خبر 457188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.