انتشار اولین تصاویر از گریم بازیگران سریال شهید باکری + عکس

با آغاز پیش‌تولید مجموعه تلویزیونی «شهیدان باکری»، گروه سازنده در تلاش هستند تا لشکر همیشه پیروز عاشورا را بازسازی کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سیمافیلم، با فراخوان اعلام شده از سوی گروه سازنده «شهیدان باکری» برای بازی در نقش‌های مختلف این مجموعه، نزدیک به ۷ هزار ویدئو از افراد مستعد و علاقمند بازیگری دریافت شد.

از میان این تعداد، یک هزار و ۸۰۰ نفر برای تست حضوری انتخاب شدند. در نهایت ۸۰ نفر از کسانی که تا حدودی به شهدای عملیات‌های بدر و خیبر شباهت داشتند توسط گروه کارگردانی پروژه تست بازیگری دادند و ۴۰ نفر، منتخب نهایی برای کاراکترهای اصلی و فرعی سریال «شهیدان باکری» شناخته شدند.

مینی سریال تلویزیونی «شهیدان باکری» در هفت قسمت و به سفارش مرکز سیمافیلم تولید می‌شود و هادی حجازی فر که نقش مهدی باکری را ایفا می‌کند، کارگردانی این مجموعه را نیز عهده‌دار است.

شهرام خلج گریمور نام‌آشنای تلویزیون و سینما، مدیر چهره‌پردازی این سریال است و این روزها تست گریم مجموعه با بازیگران منتخب در حال انجام است.

پیش‌تولید رسمی سریال «شهیدان باکری» آغاز شده و قرار است نخستین تجربه کارگردانی حجازی‌فر در تلویزیون با تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در ۷ قسمت تولید شود.

کد خبر 457180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.