بودجه ۷۰ میلیارد تومانی برای آسفالت معابر مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در سال‌جاری ۷۰ میلیارد تومان برای آسفالت مناطق ۱۵ گانه شهر در نظر گرفته شده که تا نیمه نخست سال ۶۰ درصد آن منجر به بستن قرارداد شد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گزارشی از عملکرد روکش آسفالت معابر در شهر اصفهان، اظهار کرد: عملیات آسفالت معابر در چند بخش اجرا می‌شود که آسفالت‌تراشی و لکه‌گیری مکانیزه معابر اصلی شب‌ها انجام می‌شود تا این اقدام برای ترافیک شهر مانع ایجاد نکند.

وی تصریح کرد: آسفالت و روکش معابر اصلی و فرعی همچنین انجام آسفالت همزمان با خیابان‌سازی‌ها و پروژه‌های بزرگ نیز از دیگر فعالیت‌های عمرانی شهر است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان بر حسب نیاز و بودجه سالانه، هر سال برای آسفالت معابر شهر ردیف اعتباری مشخصی در نظر می‌گیرد، افزود: بر اساس تخصیص اعتبارات، قراردادهای مربوطه منعقد شده و مفاد آن با نظارت معاونت عمران به صورت شبانه‌روزی اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آسفالت تولیدی از استانداردهای لازم برخوردار است و کیفیت قیر و مصالح آن در آزمایشگاه بررسی می‌شود، گفت: در سال‌جاری ۷۰ میلیارد تومان برای آسفالت مناطق ۱۵ گانه شهر در نظر گرفته شده که تا نیمه نخست سال ۶۰ درصد آن منجر به بستن قرارداد شد و عملیات آن در معابر اصلی و فرعی در حال اجراست.

مظفر اظهار کرد: در بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی به جای روکش آسفالت، بیشتر ترمیم و آسفالت تراشی اصولی و مکانیزه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آسفالت معابر خاکی با توجه به تکمیل تأسیسات زیربنایی انجام می‌شود، گفت: درزگیری آسفالت نیز با اصول فنی انجام می‌شود و در نقاطی که موج روی آن ایجاد می‌شود، آسفالت تراشی می شود.

کد خبر 457171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.