ممنوعیت  تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در شهر اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با شیوع کرونا تردد وسایل نقلیه از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در شهر "اصفهان" ممنوع و متخلفان توسط دوربین‌های ثبت تخلفات جریمه می‌شوند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و طبق مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با این بیماری، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در شهر اصفهان ممنوع شده است.

وی افزود: طبق رصد دوربین‌های ثبت تخلف پلیس راهنمایی و رانندگی که شب گذشته انجام شد، از ساعت ۹ شب به بعد شهر در سکوت کامل بود و ترددی مشاهده نشد که این نشان دهنده رعایت قانون و فرهنگ بالای مردم فهیم اصفهان است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: خودروهایی که از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در شهر اصفهان تردد کنند توسط دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: همچنین افرادی که ساکن شهر اصفهان هستند و خودروی آنها پلاک بومی ندارد باید مدارک احراز ساکن بودن در این شهر را همراه خود داشته باشند تا مورد اعمال قانون قرار نگیرند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد محدودیت‌ها و اعمال قانون توسط پلیس فقط پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ سلامت شهروندان است که امید است مردم با فرهنگ و فهیم شهر اصفهان نیز با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند و از ترددهای غیرضروری و تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح اکیداً خودداری کنند.

کد خبر 457169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    5 0
    چه طرح مسخره ای. مثلا ۴ صبح چه کمکی به جریان میکنه؟ اونی که بخواد بره بیمارستان نصفه شب باید چی کار کنه؟ یا داروخانه؟؟؟؟ چرا این قدر نمی فهمید؟؟؟
  • بهمن یار کاظمی IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 0
    آقا منی که بچه ام ساعت ۹شب تشنج کرده وبچه را داشتم میبردم بیمارستان جریمه کردن چکار کنم
  • ناشناس IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    2 0
    این دیگه چه کاریه تا شب کرونا نیست ۹ به بعد کروناهست ملت و گرفتید با این کاراتون
  • ناشناس IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    2 0
    واقعا دیگه جان مردم رو به لب رسوندید پس کسی که شب میخواد بره دکتر چی