رانندگان تاکسی اجازه افزایش غیرقانونی کرایه ندارند

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی‌ها در ساعات منع تردد شبانه غیرمجاز است.

به گزارش ایمنا، احمد محبی در خصوص وضعیت فعالیت تاکسی‌های سطح شهر مشهد در ساعات منع تردد شبانه خودروهای شخصی اظهار کرد: تاکسی‌ها برای تردد در تمام ساعات شبانه‌روز مجوز دارند و خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تمام تلفن‌های تاکسی بی‌سیم از جمله ۱۳۳، ۱۸۸۰، ۱۸۴۰، ۱۸۲۹ و ۱۸۳۰ فعال هستند و مشکلی برای تردد آنها وجود ندارد، افزود: مردم بابت تردد خود نگرانی نداشته باشند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: تاکسی‌ها در حال آماده باش قرار دارند و در صورت کمبود از تاکسی‌های موقت استفاده خواهیم کرد تا مشکلی برای جابه‌جایی مردم به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص به وجود آمده که فقط تاکسی‌ها اجازه تردد دارند، نرخ کرایه‌ها به هیچ عنوان افزایشی نخواهد داشت و بر اساس مصوبه‌ای که در ابتدای سال ابلاغ شده خواهد بود.

محبی با بیان اینکه تمام رانندگان تاکسی که زیر مجموعه قرار دارد، اجازه افزایش قیمت ندارد، تاکید کرد: تاکسی‌های تلفنی که زیرمجموعه سازمان تاکسیرانی شهرداری باشند نیز برای تردد شبانه مجوز دارند که لیست آن را به پلیس راهور استان اعلام کرده‌ایم.

کد خبر 457151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.