اجرای پروژه‌های عمرانی در ۵ بقعه شاخص شاهین شهر/۱۴ سند جدید دریافت شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهین‌شهر گفت: سند تک برگی امامزاده قاسم (ع) به مساحت ۱۲۰ هکتار به نام اوقاف صادر شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی قربانی در خصوص اجرای عملیات عمرانی در بقاع متبرکه شهرستان شاهین شهر و میمه، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات عمرانی رواق امامزاده شاه نعمت الله (ع) گز به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی اجرای این پروژه یک میلیارد تومان برآورد شده است، تصریح کرد: اجرای ایوان شرقی امامزاده سیده صالحه خاتون (س) نیز از دیگر طرح‌های عمرانی در دستور کار در این شهرستان است، مساحت این ایوان ۲۰۰ متر و برای بهره‌برداری از آن ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی نصب گلدسته امامزاده روستای " لوشاب" را از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرستان شاهین شهر و میمه اعلام کرد و ادامه داد: این پروژه نیز با ۶۰ میلیون تومان اعتبار اجرایی شده است.

حجت‌الاسلام قربانی با بیان اینکه آئینه کاری و نقاشی داخل حرم امامزاده سید محمد باغمیران از دیگر طرح‌های عمرانی اجرا شده در سال جاری بوده است، اضافه کرد: این پروژه نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی شده است.

وی در خصوص دریافت اسناد جدید برای موقوفات شاهین شهر نیز گفت: در سال جاری ۱۴ سند اخذ شده است که از این تعداد سه سند تبدیل دفترچه‌ای به تک برگی و ۱۱ سند جدید بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهین‌شهر اضافه کرد: شاخص‌ترین سند تک برگی مربوط به امامزاده قاسم (ع) است که ۱۲۰ هکتار مساحت دارد.

کد خبر 457144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.