آیت‌الله جعفری نقش مهمی در صیانت از فرهنگ غنی ایران داشت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله سید یحیی جعفری، گفت: وی در کسوت ریاست شورای فرهنگ عمومی استان در ادوار گوناگون با نظرات راه‌گشا و روشنگرانه خویش نقش مهمی در ارتقای فرهنگ و صیانت از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی ایفا کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام تسلیت سید عباس صالحی آمده است: «خبر درگذشت عالم جلیل القدر و متقی، حضرت آیت‌الله سید یحیی جعفری (طاب ثراه) موجب تأسف و تالم شد.

آن فقید سعید سال‌های متمادی در جایگاه نمایندگی ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان منشأ وحدت نیروهای انقلاب و خدمات و برکات برای مردم شهیدپرور آن دیار بود.

ایشان همچنین در کسوت ریاست شورای فرهنگ عمومی استان در ادوار گوناگون با نظرات راه‌گشا و روشنگرانه خویش نقش مهمی در ارتقای فرهنگ و صیانت از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی ایفا کرد.

اینجانب فقدان آن عالم بزرگ‌منش را به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، مردم خونگرم کرمان و بیت مکرم جعفری تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات در اعلی اعلیین و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسالت دارم.

کد خبر 457106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.