تغییری در ساعات فعالیت فروشگاه‌های کوثر نداریم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در محدودیت های جدید کرونایی تغییری در ساعات فعالیت فروشگاه‌های کوثر ایجاد نشده است.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر تمامی فروشگاه‌های کوثر شهر اصفهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال بوده و همه روزه صبح‌ها از ساعت هشت صبح تا هشت شب به صورت یکسره آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: تلفن چهاررقمی ۳۵۵۳ برای سفارش تلفنی مشتریان به بازارهای کوثر در نظر گرفته شده تا با ارسال پیام از سوی مردم، کالاهای درخواستی آنها با پیک در منازل مشتریان تحویل شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: شماره تلفن چهاررقمی ۳۵۵۳ در راستای تحقق شعار "در خانه بمانیم" برای سفارش کالاها و اقلام مورد نیاز از بازارهای کوثر در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی با تاکید بر رعایت شدن پروتکل‌های بهداشتی در فروشگاه‌های کوثر، گفت: برای حفظ سلامت شهروندان بازارهای کوثر شهرداری اصفهان به امکانات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مجهز شده و تمام وسایل فروشگاه‌ها هر روز ضدعفونی می‌شود.

مجیری خاطرنشان کرد: سعی شده کالاها از انبارها در فروشگاه توزیع شود تا مردم احساس کمبود کالا نکنند؛ البته در شرایط کرونایی می‌توان به جای خرید به صورت خانوادگی، یکی از اعضای هر خانواده برای خرید به فروشگاه مراجعه کند تا حضور جمعیت در فروشگاه‌ها به حداقل برسد.

کد خبر 457080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.