پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه شاهنامه در منطقه ۷

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۵ درصدی احداث مجموعه فرهنگی، ورزشی و فضای سبز شاهنامه در این منطقه خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجموعه فرهنگی، ورزشی و فضای سبز با نام "شاهنامه" در خیابان گلستان در حال احداث است. هزینه اجرای پروژه شاهنامه ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است و تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان افزود: مساحت فرهنگی این مجموعه دو هزار و ۴۰۰ مترمربع، مساحت ورزشی دو هزار و ۵۰۰ متر مربع و مساحت فضای سبز ۱۲ هزار متر مربع است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۶۰ هکتار بافت فرسوده در جنوب اتوبان چمران وجود دارد، گفت: در این بافت ریزدانگی پلاک‌های مسکونی و گلوگاه‌های زیاد و سرانه فضای سبز پایینی وجود دارد که تمام تلاش شهرداری این بوده که رسیدگی لازم را به این بافت داشته باشد.

شاطوری خاطرنشان کرد: در این راستا فضای دو طرف خیابان پوریای ولی آزادسازی و پیاده روسازی شده و در صدد تملک زمین‌ها با کاربری‌های فضای سبز در جنوب اتوبان چمران هستیم.

وی اظهار کرد: بوستان آرزو در خیابان شهدای فاطمیه به مساحت ۹ هزار مترمربع احداث شده و آماده بهره‌برداری است که با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های ایجاد شده بر اثر شیوع کرونا، آئین افتتاح آن هنوز برگزار نشده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان با مساحت ۵۳۰ مترمربع در مجاورت بوستان آرزو در حال احداث است که تا یک ماه آینده عملیات عمرانی آن به اتمام می‌رسد و آماده بهره‌برداری می‌شود.

کد خبر 457050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.