آمار کرونا کرمانشاه ۲ آذر؛ ۱۱ فوتی و ۱۵۰ ابتلای جدید

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا دوم آذر ماه را تشریح کرد.

مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _یکشنبه دوم آذر ماه_ اظهار کرد: در حال حاضر ۹۶۰ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمانشاه شناسایی شده است، ادامه داد: از این تعداد ۸۳ مورد جز بیماران تست مثبت سرپایی و ۶۷ مورد جز بیماران تست مثبت بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۷ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری شدند، ادامه داد: در ین مدت زمان ۱۴۱ بیمار با علائم کرونا با بهبودی حال عمومی از بیمارستان‌های سطخ استان کرمانشاه ترخیص شده‌اند.

محمدی تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه را ۱۱ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه به یک هزار و ۱۷۲ نفر رسید.

وی اظهار کرد: از مجموع فوتی‌های جدید مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه، چهار نفر در شهرستان کرمانشاه، یک نفر در شهرستان اسلام‌آباد غرب، دو نفر در شهرستان سر پل ذهاب، یک نفر در شهرستان کنگاور، یک نفر در شهرستان دالاهو، یک نفر در شهرستان روانسر، یک نفر در شهرستان گیلان غرب بوده است.

به گزارش ایمنا، طی آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان کرمانشاه هم اکنون در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد.

کد خبر 457038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.