مدیران نواحی پنج گانه نقش بسزایی در تحقق توسعه شهری رشت دارند

شهردار رشت با تاکید بر اینکه مدیران شهری موظف هستند به وظایف قانونی به درستی عمل کنند، گفت: مدیران نواحی پنج گانه شهری نقش بسزایی در تحقق توسعه شهری رشت دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد احمدی در جلسه مشترک مدیران مناطق پنج گانه شهرداری گفت: با توجه به نواحی شهری چندگانه موجود در رشت بسیاری از خدمات ارزنده شهرداری توسط همین مدیران شهری صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران مناطق پنج گانه شهرداری از نیروی‌های خط مقدم خدمت رسانی در این سازمان دانست، تصریح کرد: مدیران شهرداری در رفع مشکلات مناطق پنج گانه شهرداری همواره در تلاش بوده اند که بر مجموع فعالیت‌های مرکز بسیار تأثیرگذار است.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه مدیران شهری موظف هستند به وظایف قانونی به درستی عمل کنند، افزود: مدیران نواحی پنج گانه شهری نقش بسزایی در تحقق توسعه شهری رشت دارند.

وی با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم نشانگر عملکرد مثبت مجموعه شهرداری است، اظهار کرد: مسئولان نواحی نماینده تام‌الاختیار شهردار در ناحیه محسوب می‌شوند.

وی از مدیران نواحی خواست با گزارش به موقع از ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر از تخلفات گسترده شهری جلوگیری به عمل آوردند، گفت: حفظ کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع در برخورد قانونی با تخلفات نیز از اجرا شود.

کد خبر 457036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.