گوشی جدید هواوی چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

گوشی جدید هواوی مجهز به جدیدترین تراشه اقتصادی مدیاتک است که از دو سیم کارت 5G به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تراشه Dimensity 700 به منظور ایجاد اتصال 5G در دستگاه‌های مقرون به صرفه با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار طراحی شده است. مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ با فرآیند هفت نانومتری تولید شده است و از طراحی هشت هسته‌ای بهره می‌برد که شامل دو هسته پردازنده Cortex-A76 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس دو گیگاهرتز می‌شود. علاوه بر این Dimensity 700 به کاربران این امکان را می‌دهد که از دو شبکه 5G در یک تلفن همراه استفاده کنند.

اولین شرکتی که از این تراشه روی تلفن‌های همراه خود استفاده می‌کند هواوی خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت هواوی قصد دارد گوشی هوشمندی در اختیار کاربران قرار دهد که به تراشه Dimensity 700 مجهز است. این محصول دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS خواهد بود که از رفرش ریت ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند، اما وضوح تصویر آن FullHD+ است.

در قسمت بالای سمت چپ صفحه نمایش، حفره‌ای برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است. این گوشی هوشمند هواوی به دوربین چهارگانه مجهز خواهد بود که شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دو سنسور ماکرو و پرتره دو مگاپیکسلی می‌شود.

هنوز اطلاعاتی در مورد حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی این محصول ارائه نشده است. انرژی مورد نیاز گوشی جدید هواوی توسط یک باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. علاوه بر این محصول ذکر شده از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 457029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.