راه اندازی ۳ شهر جدید در قزوین/جانمایی و نصب مخازن ماسه و نمک

در این بسته خبری از طرح‌های ترافیکی محدودیت‌های کرونایی در ساری تا ساماندهی ساحل چابهار و آغاز عملیات عمرانی دیوار کشی پایانه مسافربری شهر ورامین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

راه اندازی ۳ شهر جدید در قزوین

مصطفی صالحی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: شهرداری‌های سه شهر جدید عصمت آباد، زیاران و قشلاق استان تا پایان امسال و با تصویب وزارت کشور راه اندازی خواهند شد.

پرداخت ۷۵۰ میلیارد تومان به دهیاری‌های کشور

مسعود نصرتی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از پرداخت ۷۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات تبصره (۲) ماده (۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های کشور خبر داد.

ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی گرگان

مهدی کمال غریبی، رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: وظیفه اصلی سازمان حمل و نقل در خصوص محدودیت‌های اعلام شده بر عهده ناوگان حمل و نقل عمومی است که شامل تاکسی‌های زرد و آژانس‌ها خواهد بود.

جانمایی و نصب مخازن ماسه و نمک در اسلامشهر

با فرارسیدن فصل سرما و احتمال بارش نزولات آسمانی، شهرداری اسلامشهر علاوه بر آمادگی کامل کلیه نیروها و تجهیزات به نصب تعدادی باکس ماسه و نمک در سطح مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر پرداخته تا صاحبان اصناف و نیروهای خدمات شهری منطقه چهار بتوانند در هنگام لزوم به راحتی از آن استفاده کرده و مشکلات احتمالی خود را به هنگام بارش برف رفع نمایند.

طرح‌های ترافیکی محدودیت‌های کرونایی در ساری

احمد گوران، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری با اشاره به محدودیت‌های تردد در سطح شهر به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: اجرای طرح‌های ترافیکی در شهر ساری را با همکاری پلیس راهور با جدیت عملیاتی می‌کنیم.

فرونشست در کمین شهر دامنه

حسین خلیلی، شهردار دامنه گفت: محدوده قانونی این شهر ۲۶۶ هکتار است که یکصد هکتار آن در معرض خطر فرونشست زمین قرار دارد.

ساماندهی ساحل چابهار

محمد یونس حقانی، شهردار چابهار گفت: طرح ساماندهی ساحل چابهار در راستای اجرای طرح تفصیلی این شهر در حال انجام است.

استقرار نیروهای ستاد بحران شهرداری رضوانشهر

نیروهای ستاد بحران شهرداری رضوانشهر جهت رفع آبگرفتگی‌های ناشی از بارش‌های شدید طی شبانه روز گذشته در حالت آماده‌باش بودند.

آغاز عملیات عمرانی دیوار کشی پایانه مسافربری شهر ورامین

صادق عباسی، معاون فنی و عمران شهرداری ورامین از دیوار کشی پایانه مسافربری شهر ورامین خبر داد و گفت: با پیگیری و دستور شهردار محترم ورامین، این پروژه به مساحت هزار متر مربع و بودجه‌ای بالغ بر سی شش میلیارد ریال معادل سیصد و شصت میلیون تومان توسط حوزه معاونت فنی و عمران شهرداری ورامین در حال اجرا است.

کد خبر 457024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.