بیمه تکمیلی رایگان برای کارگران ثابت خدمات شهری و فضای سبز مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از پرداخت هزینه بیمه تکمیلی کارگران ثابت خدمات شهری و فضای سبز از سوی شهرداری خبرداد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در این باره اظهار کرد: با دستور شهردار مشهد و موافقت شورای اسلامی شهر، در اصلاح بودجه سال ۹۹ شهرداری هزینه بیمه تکمیلی نیروهای دائمی پیمانکاران در پیمان‌های حجمی پیش بینی شد.

وی افزود: بر این اساس تمامی نیروهای دائمی پیمانکاران در پیمان‌های حجمی مشمول، بیمه تکمیلی رایگان خواهند شد و پرداخت هزینه بیمه تکمیلی کارگر از الزامات پیمان‌های حجمی خواهد بود.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با بیان اینکه هزینه‌های مربوط به بیمه تکمیلی کارگران فضای سبز و خدمات شهری در آنالیز پیمان‌های حجمی لحاظ و از سوی شهرداری مشهد پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: این موضوع به تصویب کمیسیون‌های مربوطه از جمله کمیسیون برنامه و بودجه رسیده و اعتبار مورد نیاز در اصلاح بودجه سال ۹۹ پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با این اقدام پاکبان ها، باغبان‌ها و کارگران فضای سبز تحت پوشش بیمه تکمیل درمان قرار می‌گیرند.

یعقوبی با بیان اینکه پرداخت هزینه بیمه تکمیلی این عزیزان در راستای حفظ سلامت و کاهش هزینه درمانی آنها انجام شده است، اظهار کرد: هزینه بیمه تکمیلی از سوی پیمانکاران پرداخت و شهرداری مشهد این هزینه را به پیمانکاران پرداخت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار نفر در بخش تنظیف و رفت و روب شهری و نگهداری پارک‌ها و فضای سبز مشغول به کار هستند که همگی آنها به غیر از کارگران روز مزد و فصلی تحت پوشش بیمه تکمیل درمان قرار خواهند گرفت.

کد خبر 457022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.