طرح پایش سلامت در ۱۵ محله شهر خوانسار اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار گفت: طرح محله محور با عنوان پایش سلامت با نام "سردار سلیمانی" به زودی در ۱۵ محله شهر خوانسار اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمد رحمانی امروز (یکشنبه) در ستاد پیشگیری بیماری کرونا اظهار کرد: طرح محله محور با عنوان پایش سلامت با نام سردار سلیمانی به زودی در ۱۵ محله شهر خوانسار اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف این طرح آموزش و فرهنگ سازی برای شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شناسایی نیازمندان و کمک به بیماران کرونا برای جلوگیری از خروج آن‌ها از منزل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار با بیان اینکه در هر قرارگاه سلامت محله محور یک نماینده از دستگاه‌های ذی‌ربط حضور دارد، خاطرنشان کرد: فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار به صورت یکپارچه در راستای فرهنگ‌سازی شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

رحمانی گفت: با توجه به عملکردی که بسیج در بحران‌های مختلف کشور دارد در کنترل بحران بیماری کرونا نیز نقش مؤثری خواهد داشت.

حدود ۳.۲ درصد از اصناف خوانسار پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند

سعید ربانی‌فر رئیس اتاق اصناف شهرستان خوانسار اظهار کرد: در شهرستان خوانسار با اعمال محدودیت‌ها برای کنترل بیماری کرونا حدود ۳.۲ درصد از اصناف پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت نکردند.

وی گفت: هر رسته صنفی در خوانسار به نسبت شغل پروتکل‌های اختصاصی برای خود وضع کرده است و به عنوان یک طرح پایلوت برای سایر شهرهای کشور نیز می‌تواند در نظر گرفته شود.

رئیس اتاق اصناف خوانسار خاطرنشان کرد: دولت به اصناف قول داد که خسارت ناشی از تعطیلی‌هایی که برای کنترل بیماری کرونا انجام می‌دهند را جبران کند، اما عملی نشد و حتی تسهیلات نیز دریافت نکردند

کد خبر 457005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.