اجرای محدودیت‌ها در روستاهای خوانسار نیز باید اعمال شود

فرماندار خوانسار گفت:اجرای محدودیت‌ها در روستاهای شهرستان نیز باید اعمال شود و در این زمینه دهیاران و خانه‌های بهداشت روستایی همکاری و اهتمام لازم را باید داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسلم زاده امروز (یکشنبه) در ستاد پیشگیری بیماری کرونا با بیان اینکه شهرستان خوانسار در وضعیت نارنجی است، اظهار کرد: دلیل تشدید اعمال محدودیت‌ها مسدود نبودن خروجی شهرهای همجوار است که منجر به تردد مسافران به شهرستان می‌شود.

وی گفت: اجرای محدودیت‌ها در روستاهای شهرستان نیز باید اعمال شود و در این زمینه دهیاران و خانه‌های بهداشت روستایی همکاری و اهتمام لازم را باید داشته باشند.

فرماندار خوانسار خاطرنشان کرد: با اعمال محدودیت‌ها برای ورود پلاک‌های غیر بومی بر اساس آمار نیروی انتظامی طی دو روز گذشته ۱۳۵ فقره قبض جریمه ۵۱۰ هزار تومانی برای پلاک‌های غیربومی صادر شده است.

محمدصادق فیاضی رئیس شبکه بهداشت و درمان خوانسار در شهرستان خوانسار نیز در ادامه اظهار کرد: در دو هفته گذشته با اجرای اعمال محدودیت‌ها اکنون شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد و تا دو هفته آینده محدودیت‌ها برای گروه‌های سه و چهار اعمال می‌شود.

وی افزود: با اجرای اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای در شهرستان خوانسار برای کنترل بیماری کرونا آمار مراجعات و بستری بیماران و فوتی‌ها در آبان نسبت به مهر ۳۰ درصد کاهش یافت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوانسار با بیان اینکه در شهرستان خوانسار از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۰۰ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۴۰ نفر فوت و مابقی بهبود یافتند، گفت: در ماه گذشته ۳۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا بستری بودند و اکنون ۱۰ بیمار در بیمارستان فاطمیه خوانسار بستری هستند.

فیاضی با بیان اینکه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی منجر به افزایش آمار بیماری کرونا و بحرانی شدن شهرها می‌شود، تأکید کرد: تک تک شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید احساس مسئولیت کنند تا شهرستان از نظر موقعیت بیماری کرونا از رنگ نارنجی به زرد و سپس به سفید تبدیل شود و مجبور به تعطیلی کسب و کار نشویم.

کد خبر 457003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.