کنترل ۲۴ ساعته ورودی‌های اصفهان/ کاهش ۱۵ درصدی ترددها با اعمال محدودیت‌ها

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: ورودی و خروجی‌های شهرهای استان در تمام ساعات کنترل می‌شود و تخلف در این زمینه مشمول جریمه یک میلیون تومانی برای خودروهای غیربومی و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهای بومی است.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از دیروز که اعمال محدودیت‌های پنج گانه در سطح استان شروع شده اعمال محدودیت‌ها در دو بخش کنترل ورودی‌ها و خروجی‌ها و محدودیت مشاغل از اهمیت بیشتری برخوردار بوده است.

وی در خصوص اعمال محدودیت در محورهای استان، افزود: ۱۰ محور ورودی و خروجی اصلی استان به صورت ویژه با همکاری پلیس، ارتش و نیروهای بسیج کنترل می‌شود، همچنین ورودی‌هایی که توسط شهرداری‌ها ایجاد شده توسط نیروهای شهرستانی کنترل می‌شود.

وی با ابراز رضایت از روند اجرای دقیق محدودیت‌های تردد، گفت: در این مدت با کاهش ۱۵ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه در محدودیت‌های روبه‌رو بوده که قطعاً طی امروز و فردا این درصد افزایش یافته و وضعیت استان بهتر خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا تصریح کرد: مجوزها برای همه مشاغل ضروری مانند کادر بهداشت و درمان و سایر خدمات ضروری توسط فرمانداری‌ها در حال صدور و پلیس در حال انجام هماهنگی‌های لازم است.

وی با اشاره به اینکه تا دو روز آینده مشکلات بخش تردد در محورهای استان کاهش می‌یابد، گفت: ورودی و خروجی‌های شهرهای استان در تمام ساعات کنترل می‌شود و تخلف در این زمینه مشمول جریمه یک میلیون تومانی برای خودروهای غیربومی و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهای بومی می‌شود که تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح هم مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی می‌شود.

غلامی در خصوص محدودیت مشاغل، اظهار کرد: تعطیلی مشاغل گروه یک، دو و سه در شهرهای قرمز در حال کنترل است همچنین برای شهرهای نارنجی تنها تعطیلی گروه مشاغل سه و چهار در حال کنترل است.

وی با بیان اینکه بر اساس آمارها میزان رعایت دستورالعمل‌ها در بخش مشاغل حدود ۷۰ درصد بوده است، افزود: با هماهنگی‌های بیشتر فرمانداری‌ها طی روزهای آینده قطعاً این آمار افزایش می‌یابد و تیم‌های بازرسی از اتحادیه‌ها، تعزیرات، صمت و اصناف در حال نظارت در سطح استان هستند و قطعاً روزهای آینده میزان کاهش تردد و رعایت دستورالعمل‌ها توسط اصناف بهتر می‌شود.

کد خبر 457000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.