کشف بیش از یک تن موادمخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان، از کشف یک تُن و ۱۰ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات نصر ۸۴ توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری، اظهار کرد: در راستای مبارزه همه جانبه و قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر و ممانعت از آلوده کردن جامعه به دست این گونه افراد، عملیات یک روزه تحت عنوان نصر ۸۴ در فرماندهی انتظامی استان اصفهان طراحی و پس چند روز انجام اقدامات هوشمندانه و کار اطلاعاتی ویژه به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان حین کنترل و رصد هوشمندانه به ۳ دستگاه خودروی سواری که از مرزهای شرقی کشور به سمت استان‌های مرکزی کشور در حرکت بودند مشکوک و آنها را متوقف کردند که در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد حامل محموله‌ای از مواد افیونی هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات یک تُن و ۱۰ کیلو انواع مواد افیونی کشف که ۹۹۶ کیلو آن تریاک و ۱۳ کیلو آن نیز شیشه است.

سردار میرحیدری، در ادامه از دستگیری ۷ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و گفت: با هوشمندی و اقدام به موقع مأموران این افراد در عملی کردن نقشه‌های خود ناکام شدند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: همزمان با اجرای این عملیات طرح کنترل محورهای مواصلاتی و پاک سازی نقاط آلوده استان نیز توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرا شد که در این طرح نیز ۱۰۰ خرده فروش مواد مخدر و ۱۴۵ معتاد متجاهر دستگیر و ۲۰ دستگاه خودروی متعلق به این افراد توقیف شد.

کد خبر 456977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.