هیچ گونه انسداد معابر و آبگرفتگی در سطح شهر مشهد گزارش نشد

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: هیچ گونه انسداد معابر شهری و آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر در پی بارش‌ها و برودت هوا گزارش نشده است.

سیدمحسن رهنمایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی هشدار هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید لحظه‌ای و بارش رگباری باران به همراه رعد و برق و همچنین بارش تگرگ و برف طی ساعات پایانی شب گذشته و طی امروز در سطح استان، ۵۵ دستگاه ماشین بیل برف روب سنگین، ۸۵ دستگاه ماشین بیل برف روب نیمه سنگین، ۲۷ دستگاه خودروی مینی لودر، ۳ دستگاه لودر، ۲۵ دستگاه تانکر جهت رفع آبگرفتگی، ۱۶ گریدر و ۸۳ دستگاه ماشین نمک‌پاش به صورت آماده‌باش در سطح شهر حضور داشتند.

وی افزود: با توجه به اهمیت خدمت رسانی به شهروندان، از شب گذشته تاکنون بالغ بر ۵ هزار پاکبان در حالت آماده‌باش در سطح مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد حضور داشتند.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش شدت بارش‌ها از اوایل صبح امروز، با تلاش نیروهای خدمات شهری بلافاصله نسبت به پاکسازی معابر شهری و پیاده‌روهای پر تردد در سطح شهر اقدام شد.

وی ادامه داد: با توجه به آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری و کاهش تدریجی شدت بارش‌ها، هیچ کدام از معابر شهری مسدود نشده و موردی از آبگرفتگی در این کلانشهر گزارش نشده است.

کد خبر 456969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.