راه‌اندازی سامانه نوبت‎دهی الکترونیکی استعلام ایمنی ساختمان‌ها درمشهد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از راه‌اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی استعلام ایمنی ساختمان‌ها در مجموعه آتش‌نشانی با هدف پاسخگویی سریع به درخواست‌های شهروندان و کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع در ایام شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، آتشپاد مسعود ظهوریان اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین درصد مراجعه‌های مردم به سازمان آتش نشانی موضوع دریافت استعلام در خصوص تاییدیه ایمنی ساختمان‌ها است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند برای دریافت تاییدیه ایمنی ساختمان، پس از ثبت درخواست نوبت در سایت آتش نشانی مشهد و دریافت پیامک مربوطه به ستاد مرکزی واقع در بولوار وکیل آباد ابتدای بولوار دانشجو مراجعه کنند و یا برای راهنمایی و شرایط ثبت نوبت درخواست به این آدرس https://۱۲۵.mashhad.ir مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تاکید کرد: ساعات کاری سازمان همه روزه به جز روزهای تعطیل در شیفت صبح از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ خواهد بود. همچنین ساعت کاری در روزهای پنجشنبه تا ساعت ۱۳:۳۰ است.

ظهوریان تاکید کرد: ضروری است نوبت دهی اینترنتی صرفاً با مشخصات و اطلاعات ملک انجام شود و هنگام ثبت دقت شود که کد نوسازی صحیح باشد و در صورت مغایرت مشخصات ثبت شده درخواست ترتیب اثر داده نخواهد شد.

کد خبر 456963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.