آمار کرونا ایران ۲ آذر؛ ۴۷۵ فوتی و ۱۳۰۵۳ ابتلای جدید

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ دوم آذر ماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیماسادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ یکشنبه دوم آذر ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۱۳ هزار و ۵۳ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۸۵۴ هزار و ۳۶۱ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۶۰۳ هزار و ۴۴۵ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت شمار جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۴۷۵ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۴۴ هزار و ۸۰۲ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از شمار مبتلایان شناسایی شده، دو هزار و ۱۶۰ نفر بستری‌های بیمارستان بشمار می‌روند و پنج هزار و ۷۹۶ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: هم اکنون استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی یا زرد قرار دارند.

کد خبر 456951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    1 4
    آقای نمکی چی شد تعداد کم نشد که . یک کلام این کاره نیستم خلاص
  • S IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    2 3
    خدایا بسه دیگه خواهش میکنیم ..
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    1 2
    دولت چه گناهی داره تقصیرمردم که رعایت نمیکنن وگرنه وزیربهداشت که همش میگه ماسک بزنیدوالله مردم تقصیرکارن مهمونی میرن عروسی وغذامیگیرن بعدمیگن تقصیروزیربهداشت
  • حسین IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    0 0
    به آگاهی مردم باید دوربین بره به lcuتامردم طریقه سختی ودرد وحال خراب ودرنهایت مرگ کروناییرو ببینندتاویروس کرونارو جدی بگیرند
  • هادی IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    0 1
    وزیر بهداشت چکار کنه اینا پروتکل هارو اجرا میکنن ولی مردم یه چیز دیگه برداشت میکننن مردم مقصر اصلی هستن والسلام