برنامه راهبردی ۵ ساله شهرداری سمنان تدوین می‌شود

سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی شهردار سمنان گفت: برنامه راهبردی پنج ساله شهرداری سمنان می‌تواند بستری مناسب برای شهروندان، مدیران و نخبگان شهر سمنان برای تفکر و همفکری در زمینه توسعه آتی شهر باشد.

سید محمد خاتمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه‌های راهبردی توسعه شهری، پاسخی به نیاز مدیریت شهری است و برای رفع بخشی از مسائل روزمره شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: ارائه الگوی مناسب برای مدیریت شهری سمنان و امکان‌سنجی مدیریت یکپارچه شهری خروجی اصلی این برنامه بوده است که یقیناً می‌تواند بستری مناسب برای شهروندان، مدیران و نخبگان شهر سمنان برای تفکر و همفکری در زمینه توسعه آتی شهر باشد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی شهردار سمنان با اشاره به تدوین برنامه راهبردی پنج ساله شهرداری سمنان با حضور کارشناسان خبره، گفت: تدوین این برنامه به نیمه راه رسیده است و با تکمیل موارد باقی مانده، سعی می‌شود تا پایان سال نسخه اولیه برنامه جهت بررسی بیشتر به شورای اسلامی شهر ارسال شود تا پس از تصویب در این شورا، برنامه تبدیل به راهبر شهرداری سمنان در پنج سال آینده شود.

خاتمی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی توسعه گردشگری، مناسب‌سازی منظر و محیط، اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی، توسعه اقتصادی و فیزیکی و مجازی و تأمین منابع مالی شهرداری از مهمترین اهداف عملیاتی تدوین این طرح برای شهر سمنان است.

وی تصریح کرد: امیدواریم برنامه راهبردی شهر سمنان که بر اساس اصول علمی و بهره گیری از ظرفیت متخصصان برنامه‌ریزی استراتژیک و با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات شهر و نیازهای آینده تدوین می‌شود بتواند زمینه مدیریت علمی شهر را فراهم آورد.

کد خبر 456939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.