دولت هیچ اراده‌ای برای تعطیلی نداشته است

حجت نظری گفت: دولت هیچ اراده‌ای برای تعطیلی نداشته و در ظاهر خواسته شهر را تعطیل کند اما در باطن تمام مشاغل مشغول کارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران با اشاره به مشاهدات خود در اولین روز اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی اظهار کرد: تذکر من به دولت در مورد تعطیل کردن یا نکردن پایتخت است و در حالی که اعلام شد از شنبه قرار است پایتخت تعطیل شود آنچه که در عمل و در دستور العمل ابلاغی رخ داد، می‌توان گفت که هیچ تعطیلی خاصی واقع نشده و حتی دیروز دیدم که به شدت برخی خیابان‌ها شلوغ است.

وی ادامه داد: دولت هیچ اراده‌ای برای تعطیلی نداشته و در ظاهر خواسته شهر را تعطیل کند اما در باطن بسیاری از مشاغل مشغول کارند. این اقدام نمی‌تواند مانع از شیوع کرونا شود و تنها چیزی که ایجاد می‌کند مشکلات بیشتر برای مردم است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: مشخصاً کارمندانی هستند که در ظاهر باید تعطیل می‌شدند اما باید به سرکار بروند. فرزند همان فرد که باید به مهدکودک می‌رفت، حالا در خانه مانده و کسی نیست که از او نگهداری کند، دولت با این اقدام نابخردانه به جای کمک به مردم بر مشکلات آنان اضافه کرده است.

کد خبر 456918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.