آزادسازی بخشی از اوراق مشارکت متروی تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت اوراق مشارکت مترو گفت: ظاهراً بخشی از پول اوراق مشارکت پرداخت می‌شود و امیدواریم بتوانیم نقدینگی‌ها را در این زمینه دریافت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جلسه امروز به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی اجرا شد. از دولت به دلیل تعطیلی ۷۰ درصدی، هرچند دیرهنگام تشکر کردیم و از استانداران مازندران و گیلان درخواست کردیم که رستوران‌ها و فعالیت‌های تفریحی و گردشگری را تعطیل کنند و این موضوع جدی گرفته شود.

وی ادامه داد: مجدداً از دولت خواهش کردیم که با توجه به اینکه تاکنون حتی یک ریال هم به مدیریت تهران کمک نشده است موضوع حمل و نقل را جدی‌تر بگیرد چون ناوگان حمل‌ونقل مرکز شیوع کرونا است و اگر آن را تقویت نکنیم، مجدداً در زمستان دچار مشکلات بیشتری خواهیم شد.  از فرصت پیش آمده استفاده کرده و حداقل اوراق مشارکت که جلوی انتشار آن گرفته شده و سهم مالیات ارزش افزوده و بخشی از اعتبارات مصوب ستاد کرونا را به شهرداری تهران برسانند چون شهرداری در بخش‌های مختلف دچار ضرر و زیان شده و تاکنون حتی ریالی از ستاد دریافت نکرده است.

هاشمی درباره سرانجام آزادسازی اوراق مشارکت سال ۹۸ گفت: ظاهراً بخشی از پول اوراق پرداخت می‌شود و امیدواریم بتوانیم نقدینگی‌ها را دریافت کنیم.

کد خبر 456917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.