کاهش محسوس دما/ بیشترین بارش در فریدونشهر ثبت شد

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از تدوام بارندگی‌ها تا شامگاه امروز خبر داد و گفت: بیشترین بارش استان تا صبح امروز از فریدونشهر با میانگین ۷۱ میلی‌متر و ۲۰ سانتی‌متر برف گزارش شده است.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌ وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در سطح استان اصفهان امروز ادامه دارد، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق نیمه ابری است و گاهی افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و بارش باران پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به بارش برف و مه آلودگی در مناطق مرتفع و سردسیر استان، افزود: بیشترین بارش‌ها تا صبح امروز از ایستگاه فریدونشهر با میانگین ۷۱ میلی متر (۲۰ سانتی متر برف)، چادگان ۴۴.۳ میلی متر، بوئین و میاندشت ۴۳.۴ میلی متر، خوانسار ۳۸ میلی متر، داران ۳۰ میلی متر، گلپایگان ۲۰.۲، سمیرم ۱۱.۲ میلی متر، میمه ۱۱ میلی متر، کاشان ۶.۴ میلی متر، زرین شهر ۶.۲ میلی متر، نجف‌آباد و نطنز پنج میلی متر و اصفهان ۳.۳ میلی متر گزارش شده است.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه امواج بارشی به تدریج از بعدازظهر امروز از بخش‌های شرقی و جنوبی استان خارج می‌شود، ادامه داد: روز دوشنبه جوی به نسبت ناپایدار همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و از روز پنجشنبه سامانه بارشی دیگری در استان فعال خواهد شد و بارش‌های مطلوبی را با فعالیت این سامانه در پایان هفته جاری در استان انتظار داریم.

علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوا بین دو تا پنج درجه سانتی‌گراد در بسیاری از مناطق استان کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۲ و سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: بوئین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر و ورزنه با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 456904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.