واکنش عضو شورای شهر تهران به حواشی اخیر وزارت بهداشت

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به حواشی ایجاد شده در وزارت بهداشت واکنش نشان داد و گفت: ادامه این روند و این اختلافات به نفع جامعه ما نبوده و همه ما را نگران کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد حق‌شناس در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران با بیان اینکه کادر سلامت کشور در این روزها در صدر مقابله با شیوع بیماری کرونا تلاش می‌کنند، اظهار کرد: اختلافات و مناقشات پیش آمده در بین کادر درمان و بهداشت و آموزش پزشکی قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: در شرایط و روزگاری که جامعه در تب و تاب ناشی از این همه گیری است حداقل در این وزارتخانه که مسؤلیت فرماندهی مقابله با این ماجرا را دارد، شهروندان تحمل شنیدن این اختلافات را ندارند.

عضو شورای شهر تهران با تسلیت فوت یکی از همکاران در شهر سالم در منطقه ۱ شهرداری بر اثر ابتلا به کرونا تصریح کرد: شاهد از دست رفتن نزدیک به ۴۰۰ نفر از کادر درمان هستیم و ادامه این روند و این اختلافات به نفع جامعه ما نبوده و همه ما را نگران کرده است. امیدوارم این جامعه در این دوران بحرانی بتواند جایگاه خود را حفظ کند و عزیزانمان در کادر درمان و ستاد مبارزه به این مهم برسند.

کد خبر 456895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.