درخشش رونالدو در یووه ادامه دارد

تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته با درخشش رونالدو با کسب پیروزی در سری آ به یک قدمی صدر جدول رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته شنبه یکم آذر ماه بانوی پیر ایتالیا از هفته هشتم لیگ ایتالیا در ورزشگاه خانگی خود، آلیانس تورین میزبان تیم کالیاری بود.

شاگردان پیرلو با برد در این دیدار ۱۶ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر پشت سر میلانی‌های ۱۷ امتیاز قرار گرفتند. هر دو گل این دیدار توسط کریس رونالدو فوق ستاره یووه زده شد.

پس از به ثمر رساندن هر ۲ گل یوونتوس برابر کالیاری، کریس رونالدو اکنون در ۵ بازی این فصل سری‌آ ۸ گل به ثمر رسانده است و یکی از بهترین و تأثیرگذار ترین بازیکنان این لیگ است.

از زمان ۳ امتیازی شدن هر برد در فصل ۹۵-۱۹۹۴، رونالدوی پرتغالی، نخستین بازیکن یووه است که در هر ۵ بازی نخست خود در یک فصل گلزنی می‌کند.

از زمان پیوستن به یوونتوس در تابستان ۲۰۱۸، رونالدو ۶۰ گل در سری‌آ به ثمر رسانده (در ۶۹ بازی) که بالاترین آمار در میان تمامی بازیکنان لیگ در این بازه است. (چیرو ایموبیله، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده رونالدو، ۵۵ گل به ثمر رسانده است)

این در حالی است که شایعاتی مبنی بر جدایی این فوق ستاره در پایان فصل از بانوی پیر ایتالیا شنیده می‌شود و گفته شده دو طرف از یکدیگر راضی نیستند. منچستر یونایتد پاری سن ژرمن و رئال مادرید به او علاقه مند هستند.

کد خبر 456876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.