دوست دارم در ایران بمانم و برای کشورم مدال بگیرم/مدیرکل ورزش اصفهان قول تغییرات داده‌ است

وزنه بردار المپیکی ایران گفت: بخاطر مصدومیتم نیاز به زمان بیشتری داشتم و کرونا این زمان را فراهم کرد. بعد از المپیک به من پیشنهاد مهاجرت شد اما دوست دارم در ایران بمانم و برای ایران مدال بگیرم.

سهراب مرادی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت مصدومیت کتفش، اظهار کرد: با تمرینات مربی و تمرینات جدیدی که انجام می‌دهم وضعیت کتفم رو به بهبودی است و نسبت به قبل بهتر شده است، اما هنوز نیاز به تمرین و کار دارد. روند بهبودی به خوبی در حال طی شدن است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه آیا شیوع ویروس کرونا برای سهراب مرادی خوب یا بد بوده است؟ گفت: کرونا برای من خوب بود. بخاطر مصدومیتم نیاز بود که زمان بیشتری برای تمرین داشته باشم تا به آمادگی برسم و این زمان به نفع من شد.

رستمی در خصوص برگزاری المپیک ۲۰۲۰ در سال آینده و کسب نتیجه در المپیک، اظهار کرد: تنها چیزی که مشخص است این که وقتی به وزن‌ها و رکوردهای قبل برسیم می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

این وزنه بردار با اشاره به چگونگی حمایت‌ها برای رسیدن به نتایج مطلوب و تغییر پاداش‌ها از سکه به ریالی، بیان کرد: همه در خصوص این موضوع صحبت کرده‌اند، به نظر من حرف زدن در این خصوص نتیجه‌ای ندارد. سکوت کردن و حرکت رو به جلو بهتر است.

مرادی در خصوص تغییراتی که بعد از تغییر مدیریت اداره کل ورزش جوانان و مدیریت طباطبایی برایش رخ داده است، گفت: من فقط یک بار آقای طباطبایی را دیدم و در صحبتی که با هم داشتیم قول تغییرات زیادی را به من داد و گفت استاندار اصفهان فردی ورزش دوست است و قطعاً تغییرات خوبی صورت می‌گیرد. قول برای تغییرات داده‌اند، حال باید ببینیم چه می‌شود. به ورزش اصفهان نگاه مثبتی دارم اما باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و چه کارهایی می‌شود. هر اتفاق خوبی رخ دهد کمک به ورزشکار است.

وی در خصوص پیشنهاد مهاجرت و وزنه زدن زیر پرچم یک کشور دیگر، تصریح کرد: بعد از المپیک به من پیشنهاداتی شد. پیشنهاد بود و خیلی راحت هم می‌شود از ایران رفت، همانطور که دیدیم خیلی از ورزشکاران از کشور رفتند. به دلیل داشتن مدال المپیکی رفتن از کشور برای من راحت است اما من ماندم و تمرین کردم و دوباره به مدال رسیدم. دوست دارم در ایران بمانم و برای ایران مدال بگیرم.

کد خبر 456863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.