روزنامه‌های ورزشی ۲ آذر؛ محرومیت یک جلسه‌ای در انتظار فکری

پرسپولیس بعد از از دست دادن مهاجم اصلی خود عیسی آل کثیر با یک برد اقتصادی و تک گله موفق شد صنعت نفت آبادان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –یکشنبه ۱ آذر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "محرومیت یک جلسه‌ای در انتظار فکری " مدعی شد کمیته انضباطی قصد دارم سرمربی جوان استقلال را برای یک هفته محروم کند اتفاق که کار استقلال را برای بازی سوم لیگ بیش از پیش سخت می‌کند.

"گل" با عنوان"وریا واسطه بازگشت شیخ" به بازگشت شیخ دیاباته به استقلال بعد از حواشی بازی استقلال و فولاد پرداخت، جایی دیاباته با فکری سر تعویض دعوا کرد و بعد از بازی از لیست استقلال حذف شد تا با وساطت وریا برگردد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "بدون تمام کننده فعلاً یک هیچ" به پیروزی اقتصادی شاگردان گل محمدی مقابل نفت آبادان پرداخت، جایی که پرسپولیس با تک گل سیامک نعمتی حریف خود را شکست داد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "عالیشاه مغضوب همه مربیان سرخ" به حاضر نبودن امید عالیشاه در لیست پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به دلیل مسائل انضباطی پرداخت، اتفاقی که در دوران مربیان گذشته پرسپولیس نیز به دفعات شاهد آن بودیم.

"ایران ورزشی" با عنوان"از خونسردترین به پر استرس ترین مربی لیگ برتر" به حواشی یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان پرداخت، حواشی که سرانجام و در انتهای بازی منجر به اخراج او از کنار زمین شد.

"شوت" با عنوان "نیمکت نشینی ادامه دار بیرانوند در بلژیک" به تداوم نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ بلژیک پرداخت، تیمی که هنوز به دروازه‌بان ایرانی خود اعتماد نکرده است.

" پرسپولیس" با عنوان"سه امتیاز بدون لفاظ +۱۸" به پیروزی تک گله پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان پرداخت، بازی که نمو واقعی لزوم سرخ‌پوشان به خرید مهاجم در آن دیده شد.

"صدای سپاهان" با عنوان "این برد مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بعدی است" به گفته‌های محمد نژاد مهدی مدافع فعلی سپاهان پرداخت، کسی که امیدوار است این برد شروع روند خوب سپاهان با محرم نویدکیا باشد.

"سبز سبزم" با عنوان"با این وضعیت با چه امیدی مبارزه کنیم" به انتقاد تند شهاب گردان از قضاوت بازی‌های ذوب آهن پرداخت، قضاوت‌هایی که طی دو هفته گذشته تماماً بر علیه آنها بوده است.

کد خبر 456854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.