شکایت ترامپ در پنسیلوانیا هم رد شد

یک قاضی فدرال در ایالت پنسیلوانیا، با شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ برای حذف آراء پستی در این ایالت را به دلیل «استدلال‌های حقوقی ناروا و اتهامات سوداگرانه» مخالفت کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از اسپوتنیک، یک قاضی فدرال بامداد یکشنبه (به وقت تهران) شکایت ستاد ترامپ که توسط «رودی جولیانی» وکیل وی برای حذف میلیون‌ها رأی پستی در پنسیلوانیا ارائه شده بود، رد کرد.

بر این اساس، قاضی «متیو بران»، شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ را مملو از «استدلال‌های حقوقی ناروا و مخدوش و همچنین اتهامات سوداگرانه» دانسته و با درخواست حذف آرا پستی در این ایالت مخالفت کرد.

در بیانیه قاضی بران آمده است: «استدلال‌های حقوقی مخدوش و ناروا و همچنین اتهامات سوداگرانه بدون مدرک به این دادگاه ارائه شده است. در آمریکا، این [نوع شکایت] نمی‌تواند حتی یک رأی‌دهنده را [از حق رأی] محروم کند، چه برسد به اینکه تمام رأی‌دهندگان ششمین ایالت پرجمعیت کشور».

این قاضی سپس حکم کرد که مسئولان انتخاباتی پنسیلوانیا می‌توانند نتایج رأی‌گیری ریاست‌جمهوری در این ایالت را تأیید کنند، نتایجی که طبق ارزیابی رسانه‌های آمریکایی، «جو بایدن» را پیروز این ایالت نشان می‌دهد.

کد خبر 456839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.