مردم با وجود هشدارها هنوز به سمت خرید حضور می روند

‏رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: ناکارآمدی در اقناع مردم برای تغییر رفتارشان از این آمار مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا مسعود خوانساری در صفحه توئیتر خود نوشت: خرید اینترنتی امسال به قیاس سال قبل، ۱.۷ برابر شده است، اما خرید اینترنتی طی سه ماهه گذشته باوجود کرونا به طور مدام روند نزولی داشته‌است. یعنی مردم ترجیح داده‌اند باوجود هشدارهای پی‌درپی، به سمت خرید حضوری بروند. ناکارآمدی در اقناع مردم برای تغییر رفتارشان از این آمار مشخص می‌شود.

کد خبر 456802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    نتیجه گیری ایشان چندان صحیح نیست. باید آمار کل خرید مردم را هم در نظر گرفت. شاید با توجه به شرایط اقتصادی، خرید مردم هم همین مقدار یا حتی بیشتر کاهش پیدا کرده باشد