جلوگیری از تجمعات و برگزاری مراسم در آرامستان‌های شیراز

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌ها گفت: اقدامات اخیر سازمان، اعمال محدودیت‌های پیشگیرانه در آرامستان بهشت احمدی و سایر آرامستان‌های شیراز بر اساس آخرین مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در حال انجام است.

علی پارسا زاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با توجه به افزایش سرعت شیوع بیماری در استان اظهار کرد: کلیه آرامستان‌های سطح شیراز همانند روال قبل تعطیل و محدودیت‌ها ادامه دارد و تشییع اموات نیز طبق دستورالعمل وزارت بهداشت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، با استفاده از وسایل و تجهیزات حفاظت فردی، با رعایت فاصله اجتماعی و در حداقل زمان ممکن مقدور و در حال انجام می‌باشد.

وی افزود: از تجمعات و برگزاری مراسم با هر شکل و عنوانی در آرامستان‌ها جلوگیری به عمل می‌آید و از شهروندان فهیم و محترم شیراز خواهشمندیم از مراجعه غیرضروری به آرامستان‌ها خودداری نمایند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شیراز با اشاره به اینکه آخرین پروتکل‌های مربوط به متوفیان از طریق دانشگاه علوم پزشکی تهیه و به اشکال مختلف اطلاع رسانی شده و در اختیار عموم قرار می‌گیرد، اظهار کرد: کلیه مراجعین و کارکنان سازمان ملزم به رعایت دقیق این پروتکل‌ها می‌باشند؛ همچنین توزیع مواد خوراکی و آشامیدنی ممنوع اعلام شده است.

پارسازاد خاطرنشان کرد: کلیه محدودیت‌های صورت گرفته از قبل همچنان به قوت خود باقی است و رعایت کامل این دستورالعمل از سوی آرامستان‌ها الزامی می‌باشد.

کد خبر 456801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.