انجام ۸۵۹ هزار بازرسی کالا و خدمات اولویت‌دار تا پایان مهرماه

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام‌کرد: در هفت ماهه امسال ۸۵۸ هزار و ۹۵۷ فقره بازرسی از کالاها و خدمات اولویت‌دار توسط بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت در سراسر کشور انجام شد که منجر به تشکیل ۳۸ هزار و ۵۹۳ فقره پرونده شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، در مدت یاد شده ۱۵۴ هزار و ۱۱۳ فقره پرونده برای واحدهای متخلف اقتصادی تشکیل شده و برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

تاکنون بیش از ۷۳۰ هزار انبار و محل نگهداری کالا شناسایی و در سامانه جامع انبارها ثبت شده است و بر همین اساس، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با همکاری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نسبت به تهیه و تدوین شیوه‌نامه بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا ذیل الزامات سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری و نگهداری کالا اقدام کرده است.

بر اساس جمع‌بندی گزارش عملکرد بازرسی و نظارت سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های سراسر کشور، از تاریخ ابلاغ شیوه‌نامه تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار و ۸۷۵ مورد بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا انجام شده که منجر به تشکیل ۲ هزار و ۱۲۶ فقره پرونده و ارسال به اداره کل تعزیرات حکومتی شده است.

کد خبر 456795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.