ثبت‌نام ظرفیت خالی مسکن ملی در پایان آذرماه انجام می‌شود

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: پایان آذرماه ظرفیت‌های خالی مسکن ملی شناسایی و برای آنها جایگزین انتخاب می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمود محمودزاده اظهار کرد: پیش تر تا ۳۰ آبان به ثبت نام کنندگان مسکن ملی که پیامک دریافت کرده بودند زمان دادیم تا مدارک خود را تکمیل و واریز اولیه وجه را انجام دهند.

وی با اشاره به عقب ماندن برخی استان‌ها از تعیین تکلیف نهایی متقاضیان، گفت: هنوز بررسی در استان‌ها کامل نشده و پیامک برای حضور و مشارکت متقاضیان ارسال نشده است بنابراین مهلت تکمیل اطلاعات و ترغیب متقاضیان به واریز وجه اولیه تا ۳۰ آذرماه تمدید شد.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، کارگزاران طرح اقدام ملی مسکن، ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها، شهرهای جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان آذرماه فرصت دارند اطلاع رسانی را کامل کنند. بر این اساس پایان آذرماه، ظرفیت‌های خالی مسکن ملی در کل کشور را شناسایی و برای آنها جایگزین انتخاب می‌کنیم.

محمودزاده خاطرنشان کرد: برخی از استان‌ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن عقب هستند و متقاضیان را تعیین تکلیف نکردند، بر این اساس هرگونه اقدامی در خصوص جایگزینی و یا پیشرفت پروژه‌ها وابسته به تعیین تکلیف افرادی است که واجد شرایط شناخته شدند.

منبع: ایرنا

کد خبر 456791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.