حمله تروریستی کابل نمونه‌ای از جنگ نیابتی آمریکا در افغانستان است

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی صبح امروز در کابل را نمونه‌ای از جنگ نیابتی و اقدامات هم‌پیمانان تروریست آمریکا در افغانستان ذکر کرد و مسئولیت مستقیم آن را متوجه این کشور دانست.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، سعید خطیب‌زاده در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اخبار منتشر شده در ارتباط با اصابت چندین راکت به شهر کابل از جمله اصابت یک راکت به بخشی از محوطه حیاط سفارت کشورمان، هر گونه اقدام تروریستی که مردم افغانستان و اماکن غیرنظامی را مورد حمله قرار می‌دهد، محکوم کرد.

وی با ابراز همدردی با دولت و مردم افغانستان خصوصاً خانواده قربانیان این اقدام تروریستی گفت: در حمله تروریستی موشکی روز جاری به نقاط مختلف شهر کابل و از جمله محله دیپلماتیک این شهر، طبق بررسی‌های به عمل آمده تا این لحظه حداقل یک راکت به محوطه داخلی سفارت ایران در کابل اصابت کرده که در نتیجه آن آسیب‌های جزئی به برخی تأسیسات و تجهیزات سفارت وارد شده است. خوشبختانه هیچ خطری متوجه پرسنل سفارت ایران نشده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه این حمله تروریستی را نمونه‌ای از جنگ نیابتی و اقدامات هم‌پیمانان تروریست آمریکا در افغانستان ذکر کرد و مسئولیت مستقیم آن را متوجه این کشور دانست.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 456785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.