طرح الزام شهرداری تهران به تأسیس موزه کودکان بررسی می‌شود

اعضای شورای شهر تهران در دویست و پنجاهمین جلسه علنی خود طرح الزام شهرداری تهران به تأسیس موزه کودکان شهر را بررسی می‌کنند.

به گزارش ایمنا، به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و پنجاهمین جلسه علنی شورا فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.

در آغاز این جلسه، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گزارش خود را در خصوص ایجاد رویه در مدیریت آب‌های سطحی و برقراری هزینه کرد در صورت جاری در ارتباط با پروژه‌های توسعه و نگهداشت مدیریت آب‌های سطحی ارائه می‌کند.

سپس اعضای شورا به بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه نامگذاری و تغییر نام (١۴) معبر عمومی شهر تهران پرداخته و کمیسیون‌های (فرهنگی اجتماعی _نظارت و حقوقی) گزارش خود را قرائت می‌کنند.

در ادامه طرح الزام شهرداری تهران به تأسیس موزه کودکان شهر تهران و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (فرهنگی اجتماعی) و لایحه شهردار تهران در خصوص معرفی ١ نفر از کارکنان رسمی شهر تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) مورد بررسی قرار می‌گیرند.

سپس طرح نحوه انتخاب حسابرس و حسابرسی از شهرداری سازمان‌ها شرکت‌ها و مؤسسات وابسته و تابعه و قرائت گزارش کمیسیون (برنامه و بودجه) و طرح تعیین حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال ١٣٩٩ شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به آن بررسی شده کمیسیون (برنامه و بودجه) گزارش خود را قرابت می‌کند.

دستورهای بعدی بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی سازمان بهشت زهرا (س) برای سال مالی ١٣٩٣ و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) و بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی (معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی ١٣٩٣) و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) هستند.

در ادامه گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی (معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی ١٣٩٣) بررسی شده و گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) قرائت خواهد شد.

در پایانی نیز چهار مورد بررسی پلاک ثبتی باغات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 456779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.