محمد: حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند تعمیق روحیه بسیجی است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند انسجام ملی، روحیه از خودگذشتگی و تعمیق روحیه بسیجی است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، سردار سرتیپ دوم پاسدار سعید محمد به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: حماسه‌آفرینی بسیجیان در سال‌های دفاع مقدس، امروز در حوزه سازندگی و آبادانی کشور تبلور ویژه یافته و باعث شده تا با وجود تحریم‌های گسترده استکبار جهانی، سراسر کشور به یک کارگاه عمرانی تبدیل گردد و عرصه‌ای جدید برای جانفشانی، ایثار و تحقق شعار «ما می‌توانیم» گشوده شود.

وی با اشاره به خدمات بسیج در حوزه‌های مختلف گفت: بسیج، همواره حضور خود را در ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسانده و در رخدادهای مختلفی چون عمران و آبادانی، حضور در حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله، محرومیت‌زدایی و مبارزه با کرونا حضور جدی و شایسته‌ای داشته است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) بسیج را نتیجه درایت و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب دانست و گفت: نباید بسیج را در یک نهاد و ارگان خلاصه کرد بلکه بسیج یک اندیشه و تفکر متعالی است که دیروز در میدان دفاع از کیان و مرز و بوم کشور، به جامعه خدمت کرد و امروز نیز در شرایط فعلی، راه‌گشای اساسی بسیاری از مشکلات و سختی‌هاست.

محمد افزود: چنین تفکری توانسته با بن‌بست شکنی و انحصارشکنی در حوزه‌های گوناگون و کوتاه کردن دست بیگانگان در اجرای پروژه‌ها، به یک الگوی دینی، انقلابی و جهادی موفق و شناخته‌شده برای دنیا تبدیل شود و بنیان «تمدن نوین اسلامی» را در کشور پایه‌ریزی کند.

وی اظهار کرد: اگر کشور امروز در زمینه زیرساخت‌های مختلف به حد مطلوب رسیده و در بسیاری از حوزه‌ها همچون تولید بنزین، با احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس، خودکفا شده است به یُمن تفکر و اندیشه بسیجی در عرصه سازندگی است و علت اساسی دشمنی با چنین تفکری، همین استقلال و خودکفایی کشور است.

کد خبر 456741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.