تجهیز باغ بانوان شهرداری سمنان

معاون خدمات شهری شهردار سمنان با اشاره به تجهیز بوستان بانوان و مجموعه گردشگری باغ خانواده شهرداری این شهر، گفت: بوستان بانوان شهر سمنان به مبلمان شهری، ست بازی و تندرستی، آلاچیق، پایه چراغ‌های روشنایی، سرویس‌های بهداشتی و اتاقک نگهبانی تجهیز می‌شود.

جواد نجاریانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به خدمات زیباسازی معاونت خدمات شهری شهرداری سمنان، اظهار کرد: مبله کردن پایه چراغ‌های معابر شهری از اقدامات این حوزه به منظور زیباسازی فضای شهری بوده است که به جهت تأمین روشنایی و جلوه بخشیدن بیشتر به محیط استفاده شده است.

وی افزود: بعد از مبله کردن پایه چراغ‌های بلوار قدس، هفده شهریور، شهید هاشمیان، میرزابزرگ شیرازی و بسیج، مبله کردن بلوار قائم(عج) به عنوان یکی از معابر زیبای شهر به اتمام رسیده است و مبله کردن دیگر معابر شهری نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات شهری شهردار سمنان با اشاره به تجهیز زمین‌های بازی به مجموعه‌های بازی پلی اتیلن و کفپوش استاندارد به عنوان دیگر خدمات این معاونت، اظهار کرد: ۲۳ ست بازی پلی اتیلن استاندارد به همراه کفپوش‌های گرانولی استاندارد و وسایل بازی شامل تاب، الاکلنگ و چرخ و فلک در راستای ارتقای فضای بازی کودکان و ایمن سازی بوستان‌ها در راستای تأمین اهداف شهر دوستدار کودک خریداری شده است.

نجاریانی با اشاره به تجهیز بوستان بانوان و مجموعه گردشگری باغ خانواده شهرداری این شهر، تصریح کرد: بوستان بانوان شهر سمنان به مبلمان شهری، ست بازی و تندرستی، آلاچیق، پایه چراغ‌های روشنایی، سرویس‌های بهداشتی و اتاقک نگهبانی تجهیز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای امکانات رفاهی مجموعه گردشگری باغ خانواده واقع در ضلع جنوبی بوستان کوشمغان، اقداماتی شامل نورپردازی، کف سازی، نما کاری، نصب انشعابات آب و برق، ساخت سرویس بهداشتی، کلبه چوبی و احداث آبنما توسط این مدیریت در دست اجرا است.

معاون خدمات شهری شهردار سمنان گفت: احداث، تجهیز، برق‌ و گاز رسانی سالن کمپ زائر به منظور تامین رفاه حال مسافران و زائران، اجرای سیستم تامین آب خام و شرب و تأمین روشنایی شهر بازی سمنان و پارک مسافر، تعویض و مبله کردن پایه چراغ‌های روشنایی باغ راه‌ها، بوستان‌ها و معابر شهری و پیگیری به منظور تأمین آب شرب و برق در پارک بانوان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 456734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.