احداث پروژه مسکونی ۸۳۷ واحدی شهرداری یزد بزودی آغاز می‌شود

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد از اجرای پروژه مسکونی ۸۳۷ واحدی با مشارکت شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به ارزش هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

محمد شیبانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ارزش این پروژه بالغ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود، اظهار کرد: سهم شهرداری در این پروژه، تأمین زمین و پروانه بوده و تمامی هزینه‌های ساخت بر عهده سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه این پروژه با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران (سهامی‌عام) احداث می‌شود، تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد سهام این شرکت متعلق به بانک مسکن است و مابقی سهام در بورس عرضه شده است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد با اشاره به جزئیات این پروژه افزود: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هکتار احداث می‌شود و دارای بیش از شش هزار مترمربع انواع سرانه‌های مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه تمامی مصوبات قانونی اعم از مصوبه کمیسیون ماده پنج و مصوبه شورای اسلامی شهر یزد در خصوص این پروژه اخذ شده است، تاکید کرد: طراحی و مطالعات با طی کردن مراحل قانونی این پروژه بیش از یک سال طول کشیده و پس از صدور پروانه‌، طی ۴۸ ماه احداث خواهد شد.

شیبانی با بیان اینکه در طراحی این پروژه به رعایت اصول معماری ایرانی_اسلامی توجه ویژه‌ای شده است، خاطرنشان کرد: هدف از تعریف این پروژه تأمین مسکن برای اقشار متوسط جامعه و تأمین منابع مالی پایدار برای شهرداری یزد است.

کد خبر 456726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.