ثبت بیش از ۴ هزار پیام شهروندی مربوط به واحد اجرائیات

مدیر سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری قزوین گفت: چهار هزار و ۱۱ پیام شهروندان برای رفع مشکلات شهری که در سامانه ۱۳۷ ثبت شده مربوط به واحد اجراییات شهرداری قزوین بوده است.

به گزارش ایمنا، سعید رحمانی از داده‌های آماری مربوط به واحد اجراییات در طول هفت ماه گذشته خبر داد و اظهار کرد: شهروندان قزوینی در طول هفت ماهه سال جاری با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین چهار هزار و ۱۱ بار در مورد مسائل شهری مرتبط با اجراییات تماس گرفته اند.

وی ادامه داد: مهمترین این پیام‌ها، در مورد سد معبر مغازه‌داران و وانت بارها و دست‌فروشان دوره گرد، سد معبر مصالح ساختمانی در کوچه و خیابان‌ها، آلودگی‌های صوتی ناشی از ساختمان سازی، رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام ساخت و ساز، جمع آوری زوائد فیزیکی و تخلفات ساختمانی بوده است.

مدیر سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری قزوین خاطر نشان کرد: بیشترین تماس‌های شهروندان مربوط به سد معبر وانت‌بارهای دوره گرد و مغازه‌داران در خیابان‌های شهدا، تهران قدیم، آیت الله کاشانی، بازار، مولوی، اسدآبادی، کوثر، مینودر و میدان جانبازان بوده است.

رحمانی گفت: منطقه یک شهری یک هزار و ۸۷ پیام، منطقه دو شهری یک هزار و ۹۰۸ پیام و منطقه سه شهری یک هزار و ۱۶ پیام در حوزه اجراییات داشته‌اند.

کد خبر 456724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.