آماده دریافت لیست خبرنگاران برای واگذاری مسکن ملی هستیم

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش نویس تفاهم نامه ساخت مسکن برای خبرنگاران به امضا رسیده و آماده دریافت تعداد افراد تحت پوشش هر استان و شهر از سوی وزارت ارشاد هستیم.

به گزارش ایمنا، محمود محمودزاده اظهار کرد: پیش‌نویس تفاهم نامه ساخت مسکن برای خبرنگاران در قالب طرح اقدام ملی را برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرستادیم و نظراتشان را هم اعلام کردند. ما آماده‌ایم تا وزارت ارشاد تعداد تحت پوشش در هر استان و شهر را اعلام کند و ما در حد بضاعتی که در تأمین زمین داریم مساعدت لازم را انجام می‌دهیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سقف تسهیلات ۱۶۰ میلیون تومانی مسکن یکم افزایش می‌یابد، گفت: فعلاً تصمیم جدیدی در حوزه وزارت راه و شهرسازی اتخاذ نشده و اگر در حوزه بانکی تصمیمی بگیرند ما اطلاعی از آن نداریم.

بهمن سال ۱۳۹۸ از طرف وزارت راه و شهرسازی پیش نویسی به منظور ساخت مسکن برای اصحاب رسانه و فرهنگ به وزارت ارشاد فرستاده شد که هنوز تفاهم نامه وارد مرحله اجرا نشده است. روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت مسکن خبرنگاران حتمی است، گفت: این امر منوط بر این است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 456723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.