توسعه همکاری‌های مشترک آموزشی وزارت صمت و هلال‌احمر

جمعیت هلال احمر و معاونان آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت در جلسه‌ای، زمینه‌های همکاری میان دو مجموعه را بررسی کردند.

به گزارش ایمنا، به نقل از معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر، دکتر خسرو رحمانی در دیدار با دکتر قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، پس از معرفی ظرفیت‌ها و عملکرد هر دو معاونت، به بحث و بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، پرداختند.

بنابر این گزارش در این دیدار مقرر شد، کمیته مشترک تخصصی جهت بررسی چگونگی انجام همکاری‌های دوجانبه و فراهم‌آوری زمینه امضای تفاهم‌نامه جامع تشکیل شود.

در این نشست «آموزش و ارتقا دانش فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت در سراسر کشور در زمینه نحوه مواجهه با سوانح و حوادث در زمان وقوع بحران‌ها، امداد و کمک‌های اولیه» و «تأمین نیازهای پژوهشی و فناورانه ارز بر جمعیت هلال احمر از طریق مهندسی معکوس تجهیزات مورد نیاز آن سازمان از بستر طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ)»، حضور جمعیت هلال‌احمر در نمایشگاه "نیاز" هفته پژوهش جهت ارائه تجهیزات فناورانه مورد نیاز هلال احمر از جمله مباحث طرح شده برای پیگیری در کمیته تخصصی مشترک بودند.

همچنین توسعه آموزش‌های همگانی و مجازی و مشارکت شرکت‌ها و اتحادیه‌ها در راستای مسئولیت اجتماعی آنها، رفع نیازهای پژوهشی و فناوری جمعیت هلال‌احمر از طریق سامانه‌ای که در اختیار وزارت صمت است و برگزاری جلسات کارشناسی برای استفاده از ظرفیت‌های مشترک از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 456721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.