درخواست خروج ایسکو از رئال مادرید

بالاخره هافبک اسپانیایی باشگاه رئال مادرید مستقیماً به باشگاهش اطلاع داد که تمایل دارد تا در صورت دریافت پیشنهاد، این باشگاه را ترک کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، پس از بحث و جدل‌های فراوان با زیدان و نداشتن فرصت و زمان کافی برای حضور در ترکیب تیم اصلی رئال مادرید، بالاخره ایسکو اعلام کرد که مایل است تا در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی پس از سال‌ها از جمع مادریدی‌ها جدا شود.

هرچند منابع خبری صحبتی از پیشنهادات موجود برای این بازیکن نکرده‌اند اما مشخص است که ایسکو از شرایط خود در مادرید راضی نبوده و مایل است تا پیش از آنکه دیگر باشگاهی تمایل به جذب او نداشته باشد، فوتبال خود را در تیم دیگری ادامه دهد.

طی روزهای اخیر در رابطه با علاقه کارلو آنجلوتی به جذب این هافبک و ایجاد زوج خامس و ایسکو در خط میانی تیمش صحبت‌هایی شده بود که البته این سرمربی قویاً شایعات را تکذیب کرد و گفت برای جذب ایسکو به عنوان هافبک جدید تیمش تمایلی ندارد.

هرچند ایسکو با توجه به شرایط فیزیکی و میزان حضورش در ترکیب تیم رئال مادرید احتمالاً بازیکن گرانقیمتی نباشد، اما ممکن است رئال مادرید موفق شود در صورت تمایل باشگاه‌ها و با توجه به شرایط ضعیف مالی تیم‌ها به دلیل بحران کرونا، ایسکو را با قیمتی بسیار بیشتر از ارزش برآورد شده او -۳۰ میلیون یورو- به فروش برساند.

هافبک اسپانیایی رئال اگرچه در ابتدای فصل می‌دانست که با حضور آسنسیو و بازگشت اودگارد به مادرید در کنار حضور بازیکنان توانمندی همچون کروس، مودریچ، کاسمیرو و والورده در خط میانی رئال احتمالاً برای بازی فرصت زیادی پیدا نکند، اما ظاهراً او دیگر برای بازگشت به دوران اوج در قامت یک بازیکن کهکشانی امیدی ندارد و می‌خواهد شانس خود را در تیم دیگری امتحان کند.

کد خبر 456711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.