تیم‌های منصوریان تغییرات زیادی دارد/ انتظار هواداران تراکتور از تیمشان بیشتر شده است

کارشناس فوتبال گفت: زمان می‌برد تا بازیکنان در کنار هم هماهنگ شوند، خط دفاعی تراکتور تغییر داشت و مربی می‌توانست تعویض ها را زودتر انجام دهد تا بازیکنان جوان‌تر و باسابقه به زمین بیایند. هفته‌های اول لیگ است و شاید منصوریان به ترکیب مورد نظر خود نرسیده است.

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی تراکتور و نساجی، اظهار کرد: دوتیم کیفیتی که انتظار داشتیم را نداشتند، مخصوصاً تراکتور که بازیکنان زیادی دارد و می‌توانست موقعیت‌های بیشتری خلق کند. تراکتور شانس گلزنی داشت ولی بازی شور و هیجان کافی را نداشت که شاید به خاطر هفته‌های ابتدایی لیگ است و به مرور شرایط بهتر می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم‌های منصوریان تغییرات زیادی دارد، تصریح کرد: زمان می‌برد تا بازیکنان در کنار هم هماهنگ شوند، خط دفاعی تغییر داشته است و مربی می‌توانست تعویض‌ها را زودتر انجام دهد تا بازیکنان جوان‌تر و باسابقه به زمین بیایند. هفته‌های اولیه لیگ است و شاید منصوریان به ترکیب مورد نظر خود نرسیده است.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: بوحمدان سمت راست و هخامنش سمت چپ بازی می‌کردند که تا به حال ندیده بودم در این پست‌ها بازی کنند. برای به دست آوردن ترکیب ثابت زمان نیاز است، ولی منصوریان باید هرچه زودتر به آن برسد تا امتیاز از دست ندهد.

اسدی در خصوص زمین چمن مصنوعی تیم نساجی، خاطر نشان کرد: یکی از معضلات بازیکنان وجود چمن مصنوعی است زیرا شرایط خاصی دارد و سرعت توپ را می‌گیرد، نساجی دنبال زمین با چمن طبیعی بود که فکر می‌کنم زمان زیادی می‌خواهد؛ ولی باید هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد زیرا بازی روی چمن طبیعی کیفیت بیشتری دارد.

وی با اشاره به اینکه منصوریان وقتی مسئولیتی را قبول کرده از خودش هم انتظار دارد، اظهار کرد: با توجه با اینکه فصل گذشته تیم تراکتور قهرمان جام حذفی شده و در لیگ نتایج خوبی گرفته است، انتظارات هواداران بیشتر شده که باید برای فصل جاری از قهرمانی خود در جام حذفی دفاع کند و در لیگ هم مقامی در شأن تراکتور به دست بیاورد.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: امیدوارم ویروس کرونا از بین برود تا هواداران به ورزشگاه‌ها بیایند زیرا بدون حضور آنها فوتبال هیجانی ندارد.

کد خبر 456706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.