۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
هالند پسرطلایی فوتبال شد

ستاره نوروژی دورتموندی‌ها موفق شد جایزه پسر طلایی فوتبال را از آن خود کرده و بهترین بازیکن جوان دنیا شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، ارلینگ هالند مهاجم تیم دورتموند موفق شد عنوان بهترین بازیکن ۲۱ و زیر ۲۱ سال فوتبال را به دست بیاورد.

جایزه پسر طلایی هر ساله به بهترین بازیکن جوان فوتبال اروپا اعطا می‌شود که فصل گذشته ژائو فلیکس و همچنین کیلیان ام باپه نیز به دلیل کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی پیش تر از او موفق به کسب این جایزه شده بود.

در لیست نامزدهای کسب جایزه پسر طلایی فوتبال نام جیدون سانچو هم تیمی هالند، میسون گرینوود از منچستریونایتد، آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ و آنسو فاتی از بارسلونا دیده می‌شد. هالند در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ رقابت‌های فوتبال موفق شد ۴۴ گل به ثمر برساند و این در حالی است که این بازیکن در میانه فصل از تیم سالزبورگ به بوروسیا دورتموند منتقل شد.

عملکرد ارلینگ تا آنجا درخشان بود که از میان مهاجمان شاغل در بوندسلیگا آلمان، تنها رابرت لواندوفسکی آمار -گل به ازای هر مسابقه- بهتری نسبت به او داشت؛ آن هم در شرایطی که می‌توان گفت لواندوفسکی بدون شک بهترین بازیکن فصل قبل فوتبال دنیا بود.

ستاره جوان دورتموندی‌ها بدون شک در فصل قبل یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و عملکرد ستودنی او باعث جلب توجه باشگاه‌های زیادی شده است، با این حال هنوز باشگاه دورتموند در رابطه با احتمال فروش هالند نظر رسمی مطرح نکرده است.

مشخص است که می‌توان انتظار داشت طی سال‌های آتی این بازیکن به یکی از تیم‌های سطح اول فوتبال دنیا بپیوندد و بیش از پیش درباره او و درخشش‌هایش بشنویم.

کد خبر 456704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.