۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
ترامپ کرونا گرفت

پسر ارشد دونالد جمهور آمریکا نیز به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شد، بارون ترامپ کوچک ترین فرزند این خانواده پیش تر به این بیماری مبتلا شده بود.

به گزارش ایمنا، تارنمای خبر گاردین با انتشار این خبر نوشت: پس از مشخص شدن بروز علائم این بیماری اکنون نتیجه آزمایش ترامپ جونیور به ویروس کرونا مثبت اعلام شد، وی چهارمین فرد از خانواده ترامپ است که به این بیماری مبتلا می‌شود.

گاردین افزود: ترامپ جونیور ۴۲ ساله، پس از ابتلای یکی از افراد نزدیک به وی به کووید -۱۹ تلاش بسیاری برای مبتلا نشدن به این بیماری کرد، اما اکنون سخنگوی وی اعلام می‌کند که علائم این ویروس در ترامپ جونیور دیده شده و اکنون او در قرنطینه به سر می‌برد.

بنابراین گزارش تاکنون دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، ملانیا ترامپ و بارون ترامپ هر سه به ویروس کرونا آلوده شده اند.

گاردین در حالی خبر از ابتلای فرزند ارشد ترامپ به کووید -۱۹ خبر می‌دهد که رئیس جمهوری آمریکا از فوریه گذشته که آغاز شیوع این بیماری در آمریکا بود و شمار مبتلایان به آن تنها به ۱۴ نفر می‌رسد، این همه گیری را بی اهمیت جلوه داد و در ماه‌های پایانی به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به گفته تحلیلگران و ناظران سیاسی، وی مقابله با این ویروس را که اکنون شمار آن به بیش از ۱۲ میلیون مبتلا رسیده است، رها کرد و آشکارا طرفداران خود را به رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی بخصوص نزدن ماسک تشویق کرد.

تست کرونای رئیس جمهوری آمریکا و همسرش نیز در مهر ماه مثبت اعلام شده بود و ترامپ پس از دو روز بستری در بیمارستان «وولتر رید» در واشنگتن بهبود پیدا کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 456685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.