فناوران برای افزایش امنیت اطلاعات دعوت شدند

توسعه بازار امنیت اطلاعاتی موضوع فراخوانی فناورانه است که فعالان این حوزه را دعوت به چالش می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طراحان پلت‌فرم‌های باگ‌بانتی با هدف توسعه بازار و افزایش تجربه متخصصان امنیت اطلاعات در فراخوانی فناورانه به چالش دعوت شدند.

باگ‌بانتی یا مسابقات کشف باگ و آسیب‌پذیری، برنامه‌هایی است که طی آن‌ها یک وب‌سایت یا اپلیکیشن و حتی سخت‌افزار، سازمان یا توسعه‌دهنده برای کشف باگ‌های سرویس خود، به خصوص رخنه‌ها و باگ‌های امنتی، به افراد و هکرها پاداش و جایزه می‌دهد.

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی فراخوانی اعلام کرده است که قصد دارد در برنامه‌ای حمایتی از پلت‌فرم‌های باگ‌بانتی حمایت کند.

این فراخوان یک همکاری مشترک بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پلتفرم‌های باگ‌بانتی است. هر یک از پلتفرم‌های باگ‌بانتی ایرانی می‌توانند با ارسال اطلاعات در روال ارزیابی این فراخوان قرار گیرند.

حمایت‌های ارائه شده شامل مشارکت با صاحبان پلتفرم‌های باگ‌بانتی برای توسعه امکانات و قابلیت‌های پلتفرم، مشارکت با مشتریان پلتفرم‌ها برای پرداخت جوایز مسابقات کشف آسیب‌پذیری، حمایت ویژه از متخصصان برتر (کشف بیشترین و موثرترین آسیب‌پذیری‌ها در جریان مسابقات)، حمایت از برگزاری دوره‌های آموزشی پیشرفته برای متخصصان حاضر در مسابقات و حمایت از برگزاری دوره‌های مشورتی برای سازمان‌های مشتری مسابقات کشف آسیب‌پذیری می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان تا ۱۰ آذرماه فرصت دارند.

کد خبر 456681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.