اگر اشتباهات داوری نبود صدرنشین لیگ بودیم/امیدوارم کارتم بخشیده شود

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: دو هفته تمرین پرفشار انجام دادیم، تیم حریف را آنالیز کردیم و در اوج آمادگی برای مسابقه آمدیم تا سه امتیاز را بگیریم، اما وقتی بازیکنی دقیقه یک بازی اخراج می‌شود فشار زیادی روی دیگر اعضای تیم می‌آید.

وحید محمد زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اخراج خود دربازی با ماشین سازی، اظهار کرد: در آن صحنه هیچ برخوردی نبود و کارشناسان هم این را تأیید کردند، داور با یک اشتباه تیم را ۱۰ نفره کرد، اما بازیکنان ما بزرگی خود را نشان دادند و جنگیدند. با تمام احترامی که برای تیم حریف قائل هستم اگر اخراج نمی‌شدم حداقل با اختلاف دو گل می‌بردیم. هفته گذشته هم یک پنالتی اشتباه گرفته شد که اگر این خطاهای داوری نبود با شش امتیاز صدر نشین بودیم.

وی ادامه داد: اعتراض کنیم محروم می‌شویم، فصل گذشته صحبت کوچکی با داور داشتم سه هفته محروم شدم. در هر بازی علاوه بر تیم حریف باید با داور هم بجنگیم، در تیم انتظارات از من بالا است و این اخراج از لحاظ روحی و روانی من را به هم ریخته است.

بازیکن ماشین سازی خودش تعادلش به هم خورد

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه کمک داور در صحنه اخراج من هیچ کمکی نکرد، تصریح کرد: توپ بلندی پشت سر من فرستادند که از روی سر من رد شد، چرخیدم تا دنبال توپ بروم بازیکن حریف توپ را که کنترل کرد در همان حالت تعادلش به هم خورد روی زمین افتاد و داور از صحنه دور بود. احساس می‌کنم با این شرایطی که پیش می‌رود بیشتر از سال گذشته هم از داوری ضرر کنیم و در آخر فصل همین امتیازی که از ما گرفته شد سهم تعیین کننده‌ای برای مدعیان قهرمانی دارد.

محمد زاده اضافه کرد: دو هفته تمرین پرفشار انجام دادیم، تیم حریف را آنالیز کردیم و در اوج آمادگی برای مسابقه آمدیم تا سه امتیاز را بگیریم، اما وقتی بازیکنی دقیقه یک بازی اخراج می‌شود، فشار زیادی روی دیگر اعضای تیم می‌آید. اگر تیم دیگری بود شاید بازی را می‌باخت ولی بازیکنان ما باوجود اینکه یک گل عقب افتادند، جنگیدند و یک امتیاز گرفتند.

به خاطر اشتباهات داوری در سال گذشته تا مرز سقوط رفتیم

وی در خصوص اشتباهات داوری، خاطر نشان کرد: هیچ زمانی نمی‌گویم اشتباهات داوری عمدی است، اما چرا فقط برای ذوب آهن رخ می‌دهد؟ سال گذشته به خاطر اشتباهات داوری تیم تا مرز سقوط به لیگ دسته یک هم رفت که اگر این اتفاق می‌افتاد همه بازیکن، مربی و مدیر عامل را مقصر می‌دانستند و کسی نمی‌گفت داور اشتباه کرده است. امیدوارم اشتباهات کمتر شود زیرا مجموعه‌ای دارند برای نتیجه گیری یک تیم زحمت می‌کشند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن افزود: ذوب آهن تیم مظلومی است و بدون حاشیه کار خود را ادامه می‌دهد ولی دلیل نمی‌شود هر بازی به ما آسیب برسانند. بالا که بودم به داور گفتن از صحنه‌ها عقب هستی که صدایم کرد و یک کارت زرد به من داد و مشخص نیست دوباره می‌خواهند محرومم کنند یا خیر.

به تیم امسال امیدوارم

محمدزاده با اشاره به اینکه در بازی با فولاد، تساوی برای ما با باخت فرقی نداشت، گفت: وقتی دقیقه ۹۵ بازی برده با یک پنالتی اشتباه به تساوی کشیده می‌شود بازیکنان از لحاظ روحی روانی تضعیف و جایگاه تیم در جدول پایین می‌آید. امسال تیم خوبی داریم و بیشتر از سال‌های قبل به آن امیدوارم، مطمئن باشید نتیجه می‌گیریم و امیدوارم عادلانه سوت زده شود.

وی ادامه داد: باید قضاوت‌ها بهتر شود تا حق تیم‌ها ضایع نشود. باشگاه ذوب آهن هزینه زیادی انجام می‌دهد وقتی با یک سوت اشتباه تیم نتیجه نمی‌گیرد مدیر عامل هم دیگر تمایلی برای تیم‌داری نشان نمی‌دهد.

باید حقوق و دستمزد داوران بالا برود

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با حقوق داوری، اظهار کرد: داوران زحمتکش هستند و با حقوق کمی قضاوت می‌کنند که مشکلات خاص خود را دارند. باید حقوق و مزایای داوران بالا برود تا روی کار خود تمرکز داشته باشند، در جریان هستم که نصف داوران ما خرج خود را از شغل دوم در می‌آروند. امیدوارم از این به بعد شاهد اشتباهات داوری نباشیم، تیم ما که ضرر کرد فقط کاش کارت من را ببخشند.

کد خبر 456671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.