برگزاری جشنواره پاییزی عکس ناژوان همزمان با فصل هزار رنگ

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام پاییز و فصل هزار رنگ ناژوان، جشنواره عکاسی از جاذبه‌های طبیعی ناژوان برگزار می‌شود.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جشنواره پاییزی عکس ناژوان با هدف به تصویر کشیدن زیبایی فصل پاییز در ناژوان از اول تا دهم آذرماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه مندان به عکاسی رایگان و آزاد است و با مشارکت شهرداری اصفهان و سازمان فرهنگی تفریحی آن، مؤسسه آموزش عالی سپهر و کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: پس از اجرای مسابقه و انتخاب عکس‌های برتر توسط تیم داوری جشنواره، به نفرات برگزیده جوایز ارزنده و لوح تقدیر و تندیس اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به الزامات بهداشتی و شرایط موجود، هیچ گونه تجمع و گردهمایی در این مسابقه اتفاق نخواهد افتاد و زمان عکسبرداری کاملاً آزاد است، افزود: طبیعت پارک جنگلی، مادی‌ها، کوچه باغ‌ها، مزارع و زمین‌های کشاورزی و بافت تاریخی موقعیت‌های پیشنهادی برای عکاسی در حوزه طبیعت ناژوان است.

هاشمیان گفت: شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه مندان به عکاسی از طبیعت آزاد است و هنرمندان و عکاسان تنها باید با مراجعه به صفحه ISFPC.FARAKHAAN ثبت نام خود را قطعی کنند.

کد خبر 456661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.