تحویل ۲ ماهه تاکسی‌های یورو ۵

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: متقاضیانی که در راستای طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی با استاندارد یورو پنج ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، بعد از یک تا دو ماه خودروی خود را تحویل خواهند گرفت.

به گزارش ایمنا، مرتضی ضامنی اظهار کرد: همانطور که وعده داده بودیم طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی با استاندار یورو ۵ در نیمه دوم آبان ماه کلید خورد.

وی ادامه داد: براساس تفاهم با شرکت خودروساز ۴۰ هزار دستگاه خودرو با استاندارد یورو پنج برای نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده تخصیص یافته و امکان ثبت نام در طرح نقدی نوسازی برای مالکان تاکسی‌های فرسوده با مدت زمان محدود فراهم شده است.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور تصریح کرد: در این طرح دو خودرو سمند EF۷ و پژو ۴۰۵ پایه گاز سوز پس از طی مراحل مربوط به شماره گذاری، با کاربری تاکسی و استاندارد یورو پنج مجوزهای لازم را اخذ کرده اند.

ضامنی خاطر نشان کرد: خودرو سمند حدود ۱۱۸ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ حدود ۱۰۴ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی ادامه داد: شهرداری‌های برخی از شهرها به موضوع ورود کرده و تسهیلات بانکی ارزان قیمت را فراهم کرده‌اند که این امر در افزایش میزان نوسازی مؤثر است؛ امیدواریم با مشارکت‌هایی که در حال انجام است تا پایان سال بتوانیم با همکاری دستگاه‌های مربوطه به ویژه شرکت خودروساز، عملکرد مناسبی در این بخش داشته باشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 456654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متقاضي تاكسي IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    0 0
    سلام از سال 98 براي تاكسي فرسوده ثبت نام كرديم تازه الان كه قيمتها نجومي شده پيامك دادند كه بياييد براي نوسازي اقدام كنيددرخواست ما زماني بود كه قيمت تاكسي نو يك سوم قيمت كنوني مي شد . چرا هيچ كس جوابگو نيست؟ حداقل به جز 70 ميليون وام به جاي ما بقي پول تاكسي اوراقي را حساب كنند به خدا قسم پولي نداريم . الان يكساله كه تقاضا داديم خانه نشين بودم زيرا به علت فرسوده بودن تاكسي امكان مسافر كشي نبود.